Sunday, December 19, 2010

HaRi PeRTamA...






salam.... inilah hari yang kedua bersejarah selepas hari perkahwinan..hari di mana aku dpt satu gelaran lagi....'IBU'.Aku pasti semua yang bergelar isteri inginkan gelaran itu, n aku juga doakan semua kaum hawa terutamanya kawan2 yang belum lagi merasakan pengalaman nih akan merasakannya suatu hari nanti..

Betul orang ckp..bukan sng nak jadi IBU..tapi pengalaman pertama nih xde dpt nyer nak beli mn2...amat bermakna n berharga...dan kadang2 aku pun x faham kenapa orang yang dh dpt anak diorang x jaga betul2 amanah yang tuhan bagi tuh..

apapun..terima kasih buat suami tersayang kerana setia menemani aku di sepanjang detik2 kelahiran puteri sulung kami...dan x banyak bersabar melayan karenah ku sepanjang tempoh kehamilan...syukur padaMu ya Allah..kerana menemukan aku dengan seorang lelaki yang bertanggungjawab dan mengurniakan aku seorang anak yang sempurna ...

No comments:

Post a Comment