Monday, June 6, 2011

Nasi Goreng Cili Api

Assalammualaikum...

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan jun..minggu ke2 pulak tuh...x terasa dh setengah tahun duduk rumah tanpa buat apa2 keje yang berbayar...huhuh tapi aku hepi sebab dalam masa sama aku melihat perkembangan dan menjaga segala keperluan anak-anak xlupa juga suami tersayang..ari nih x tahu nak buat bfast apa..bangun pun dh dekat kol 10 pagi sbb cuaca yang sejuk..bangun2 mandikan anak kecik dulu sebab akak dia x bangun lagi..siap mandikan adik, mandikan akak plak..alih2 dah pukul 12..takut anak lapar nyer pasal..aku goreng sosej gulung ngan roti je..


dan aku lak...nasi goreng cili api sebab sayang nasi semalam ader lebihan lagi..


petang lak..alhamdulillah rezeki aku kot...jiran sebelah pulak bagi satay...tapi terlupa pulak nak ambik gambar..kenyang sangat ari nih..alhamdulillah

No comments:

Post a Comment