Sunday, July 31, 2011

Putrajaya

Lama dah x update blog aku nih..maklumlah berjalan xde lah nak bw lappy jenjalan gak.Lagipun leceh.hihih Nak share cite last week kitorang sekeluarga g KL...jenguk akak ipar (akak husband) aku.Saje jenjalan disamping nak jenguk dia sbb dia duduk sorang n x sihat.Kebetulan masa yang sama akak aku pulak bersalin anak ke2 kat seks 6 S.Alam.So boleh lah satu tujuan kan???Mula2 dari Melaka ke s.alam n terus ke KL...umah akak ipar aku tuh.Pastu pulak g umah adik ipar (adik husband) kat Putrajaya.Sempat gak ambik gambar kenangan..tuk anak jelah...Yang jadi seriau nak jalan2 ngan anak nh sbb kaki dia nih mcm lipas kudung...silap2 leh hilang sekelip mata..Bila dh hilang tahu2 je lah, rasa mcm darah benti je kat kepala n seluruh badan...serik2...

Tengok lah pic yang aku ambik sepanjang cuti2 ku..











No comments:

Post a Comment