Monday, September 12, 2011

injection 6 bulan

ari nih 6 bulan 10 hari dah anak ke2 aku.Baru nak g injection tuk 6 bulan nyer.Lambat sebab baru balik dr kuantan.Nak inject kat sana buku pulak tertinggal..yang bestnya nurse2 pelatih yang membantu aku di wad ms melahirkan anak aku tu bulan 3 lepas tengah buat training kat Pusat Perbidanan aku cek-up anak aku nih.Tak sangka pulak diorang kenal lagi kat aku...Yang paling aku x leh lupa nurse baba sorang nih..punyer lah baik ms aku kat wad...kejap2 datang tanya aku nak apa...yang melayu pun baik jugak..cuma yang nih care sangat even habis shift pun siap lagi bagitahu aku...thanks yea misi2...

anak aku lak baru masuk 6 bulan ...dah pandai duduk tanpa sokongan sendiri dan berdiri sendiri...Cepat sikit dari akak dia.Akak dia duduk masa 7 bulan..berdiri sendiri ms 8 bulan..harap2 kesihatan dan perkembangan nya sempurna,...amin

No comments:

Post a Comment