Tuesday, November 22, 2011

Taman Rama-Rama

Tak terasa masa berlalu dengan cepat.Seperti detikkan jarum jam yang x berhenti mengira waktu.Dah nak masuk akhir tahun dah.Itu maksudnya dah nak masuk setahun aku menjadi suri rumah sepenuh masa.tapi apapun alhamdulillah, segalanya still under control,even jiwa nak bekerja asyik memberontak.Nak kena pikir banyak benda sebelum terima apa2 jobs.Especially anak .Maklumlah, duit boleh carik..anak mana nak carik kan???

Ni cite last week nyer, jalan2 kat taman rama2..kebetulan akak aku yang kat Shah Alam turun Melaka.Saje jalan2 n hantar makanan Sarawak kiriman mak aku tuk aku.Kebetulan dia balik masa Hari raya Aidiladha ari tuh.Jomlah cuci2 mata tengok pic yang sempat diambik kat Taman Rama2 tuh ok..


 ini lah akak aku, yang baju merah tu anak sulung dia..yang no 2 husband dia dukung...hihi



 ni kes terkejut tengok rama2 yang banyak sampai hinggap kat baju dia...hihi lucu lak tengok








 kes excited nak berjalan sampai nak ambik gambar pun x sempat..


No comments:

Post a Comment