Thursday, November 24, 2011

Tempahan Lagi

Penat rasa badan...yelah ari2 memdukung anak, lari2, ankat, duduk...meniarap konon nak layan kan diorang sebelum masa mengambil alih tugas aku sebagai ibu sepenuhnya...sedih pulak bila ingat satu hari nnti diorang akan terus membesar dan semuanya atas kaki sendiri..nak mandi, tdo, makan, sekolah....tapi e2lah perjalanan hidup..hidup umpama roda..ari nih kat atas..sok2 blom tentu lagi...

Semalam plan baik punyer, nak wat kek batik biskut marie ngan puding jagung...alih2 masa nak tdo ada sorang customer nak order kek tembikai pulak..sebijik pulak tuh.Nak ambik ari nih ...sempat x sempat je aku wat.Apa x nyer, pagi2 dh bangun g cari kedai yang bukak awal sebab nak beli srikaya..bahan2 lain semua dh ada...maklumlah mmg simpan stok.Senang kalau nak wat kek ke, biskut ke, mufin ke..pegi je dapur cr barang..nak x nak je lagi kan???

Alhamdulillah, masuk lagi rezeki ari nih..kol 4 tadi dh sempat g hantar kat hospital Melaka.Customer ada meeting kat situ..menyelam sambil minum air lah tuh.Pastu kena balik Kl balik sbb dia orang KL..Apapun terima kasih kerana sudi berurusan dengan saya..

 Tapi dalam masa sama sempat juga aku siapkan puding jagung aku.Ari tuh entah macam mana boleh terambik jagung manis ala krim.Ingatkan jagung manis je.huhuhuhuh nampak gaya kena buat puding je lah...oklah sok2 aku masukkan puding n resipinyer sekali plk..nak rehat...penattttt sehhhhh

No comments:

Post a Comment