Thursday, December 15, 2011

Kedai Kek di Melaka

Penatnyer baru balik dari kedai keprluan dan pekakas kek...bagi sapa2 yang mencari-cari kedai kek kat Melaka ni aku nak share kat korang...kedai kek yang memang lengkap segalanya.Kalau nak wat kek tu, bawak je list apa nak..semua ada.Dari barang kering ke barangan hiasan dan barang frozen.Best lah...aku memang suka ...hiihihi Ini kedai kek ke 3 aku jumpa area Melaka tapi mostly jual yang bahan plastik n barang kering macam tepung dan hiasan2 tabur je..tapi yang ni 100% complete..Nak tengok apa yang ada kat kedai nih???

jeng..jeng..jeng
 Filling bluebery..saje je beli mana tahu nak wat apam polkadot ke kan..xyah susah2 nak beli dah.
 saje nak menambahkan koleksi loyang kek aku...
inti kacang merah..standby tuk wat roti..hihihi
Ni lah kedai kek yang aku cakp tu...area taman merdeka...kat batu berendam sana tuh..jauh jugak lah dr umah aku..tapi janji selesa..aku g gak..tambahan owner dia very the friendly..


 pelbagai jenis cupcake nya bekas


 pelbagai jenis bekas coklat n agar-agar
 
loyang pelbagai size..sebenarnya banyak lagi tapi xleh nak ambik gambar sebab ramai orang..maklumlah susah jugak nak cari kedai yang komplet barangan kek kat Melaka nih.dan murah



Yang bestnya aku dapat beli pemotong kek seperti yang aku cari selama nih.Ari tu pegi tanya jugak cuma xde stok lagi..skrg aku dapat jugak...berbaloi aku g ari nih..
 yang nih pun aku saje je beli tuk letak apam polkadot...sample lh konon :)
 yang ni lk tuk letak cupcakes..tuk hubby aku bawak g tempat keje dia sabtu nanti..nak celebrate ngan kawan-kawan..so kalau sapa2 nak mintak tolong belikan apa2..just msg boleh je aku tolong belikan...tapi kena support duit minyak ler..hahahahahaa

No comments:

Post a Comment