Thursday, December 15, 2011

Ngantuk Nyer

Nak kata senang x senang...tapi anak2 aku nih xyah nak dodoi kalau nak tido..Dari si kakak sampai si adik.Kalau ngantuk, memang akan tdo kat mana saje.Merengek pun x.So , senang sikit keje aku...(semua nak senang ek).Kes pertama bila kitorang g keluar jalan2..Hubby x sedar yang anak dah tdo dalam carrrier..asyik sangat tengok barang..Namapun  jalan-jalan kan???
Kes ke2 kat umah...ngantuk sangat boleh tdo atas walker je.Ni kes sebab aku asyik ralik deco kek last week..hihih kesian lak aku tengok..Patut senyap je xde degar bunyi sore.Si akak pun dh senyap landing atas katil...
yang nih lak kes ke3..tengah aku tengok tv..dia tetiba lak landing atas kapet n tdo...siannyer anak ibu..ngantuk sangat ek..kalau nangis senang gak ibu tahu..ini senyap ...


terima kasih kerana menjadi anak yang baik...terima kasih padaMu ya Allah..atas amanah dan anugerah yang tak ternilai ini...


No comments:

Post a Comment