Thursday, January 19, 2012

Alhamdulillah..ini lah rezeki namanya

Semalam dh dapat surat actually voucher tuk BR1M..tuk sapa-sapa isirumah yang berpendapatan <3k yang diwar-warkan oleh kerajaan hujung tahun lepas.Alhamdululilla lepas jugak tapisan dan hari nih hubby aku dh pun pegi ambik kat Japerun Telok Mas.Dekat dengan Sekolah Menengah Telok Mas..Hari nih jugak aku dapat surat dari SPA tuk ujian bertulis Jawatan Penguasa Kastam w-41...aku sendiri pun x ingat bila aku mintak pos nih..apapun alhamdulillah, syukur walau blom dapat pun keje nyer lagi.Kalau ada rezeki x ke mana..kalau xde redha je lah...rezeki, jodoh, ajal, maut...e2 semua keje tuhan..jangan jadi munafik lak menidakkan keje tuhan..caw cin caw...thank buat hubby sebab duit rm500 tuk hadiah tuk aku...ahahhahaa

No comments:

Post a Comment