Wednesday, February 15, 2012

Kuantan ...sata n otak2

Lama x update blog..saje nak mengisi sesuatu yang akan aku ingat tuk  masa depan..even anak2 mungkin..:).Last weekend mentua wat kenduri arwah 40 hari even 40 ari tuh jatuh hari isnin sebenarnya, tapi yelah orang keje susah plak nak balik kampung bila wat weekday kan???apapun semua nya dah selesai...

Penat juga wat persiapan..aku just prepare kuih2 tuk doorgift je..tuk isi dalam goodie bag tuk orang2 masjid yang baca yasin...

 yang nih strawberi cheese tart
 yang ni plak bluberi cheese tart
 yang nih tart telur
 yang nih bukan aku buat..aku makan kat kuantan..sata..x sah kalau balik x makan...
 yang ni otak2 ikan...
 ini lah rupa isi otak2 ikan ...kalau kat area melaka lain ..kat pantai timur..isi ikan..bagi yang dh selalu rasa mesti tau punyer..
 yang nih sata...
ikan goreng crispy...ikan fresh lagi..

terlupa pulak nak ambik gambar kek coklat yang aku wat tuk gift..apapun majlis dh selesai dan cheese tart habis di makan..sedap x sedap x tau lah..just follow the recipe...hehehehee  

No comments:

Post a Comment