Friday, February 3, 2012

Bayar bil

Salam jumaat...kebelakangan nih rasa malas nak update blog.Nak bukak komp pun rasa macam x cukup masa je.Pagi2 dah bangun siapkan anak pegi sekolah, tengahari dh pegi ambik..petang kompom tido...bila dh bangun awal pagi, tengahari mau nya mata x ngantuk???( bukan aku..anak aku..).Jadi xle nak jalan mana-mana.

Tapi ari nih, lepas je habis solat jumaat, aku dh siap2 kemas anak nak g bawa pegi pos ofis tuk settlekan bil air, elektrik n streamyx.Ntah macam mana boleh terlupa nak update sekali ASB aku..Bila nampak orang asyik pegang buku ASB baru teringat.Yelah, duit bukan banyak pun, tapi nak gak tahu berapa dividen dapat kan???

Ari nih aku belikan mandian anak aku, baju tido sehelai 2, spender dia, n kasut  si adik..untuk ibu????of coz x teringat langsung..dah sampai rumah baru ingat nak beli itu ini..e2 lah nama nya ibu ...huhuhuh

No comments:

Post a Comment