Sunday, February 19, 2012

Kek Pandan dan agar Pelangi

ermmmmm....baru nak berblog lagi..laptop dh kena format lagi.mana silap pun aku x tahu..huhuhu tapi apapun semua dh ok..saje nak masukkan entry semalam nyer tugasan...kek pandan coklat rice dengan agar2 pelangi..nak wat agar2 pelangi betul2 xde lah jadik..nak menunggu satu2 nyer keras aku memang x sabar..so aku wat mana yang mampu je..tapi rasanya memang mabeles...e2 pengasuh anak aku bagitau..sebab buat pun tuk bagi dia sempena wat kenduri doa selamat nak menunaikan umrah rabu depan nih..22/2/2012.tambahan aku ngan hubby kureng makan agar2....aku harap aku pun akan jejak kaki ke tanah suci satu hari nanti..aminnnnnnnnnnnnn..



 yang nih sebelum masuk oven...
 tengoklah tekstur kek pandan nih..memang gebus n lembut..


 nih agar2 aku wat...warna x sekata..sebab sabar nyer pasal..apapun next time leh wat lagi..

No comments:

Post a Comment