Thursday, February 9, 2012

Sempat ke x nak buat kuih???

 Alhamdulillah ari nih le nak online..dh 2 hari wireless problem..xleh nak detect plak..huhuhu tak pe lah..mungkin ada hikmahnya..nak suh aku meng'asap'kan dapur..heheeh )oven actually..Hari nih jadi gak aku wat roti homemade...xtau lah sedap ke x..tapi hubby cakap ok..heeee  so next time leh try lagi...



esok aku kena wat kuih untuk majlis kenduri arwah akak ipar aku..plan asal nak buat kat kuantan je.so boleh lah bertolh petang sok pas hubby balik keje..tapi memandangkan kenduri ahad, so plan berubah balik sabtu pagi n malam tu sempat lah aku wat kuih lagi..3 jenis kuih plak tuh...muffin pandan, bluberi cheese tart n muffin coklat..harap2 aku boleh buat esok..kena planning awal pagi..takut x sempat nak siapkan sekaligus..plus satu lagi agar2 pelangi...hiiii  harap2 esok berjalan lancar tanpa gangguan si kecik...


No comments:

Post a Comment