Sunday, March 25, 2012

Hari-Hari yang Memenatkan..

Lama dah tak update blog aku yang x seberapa nih..maklumlah bila kemalasan melampau datang menjenguk..macam ni lah kan, sampai nak bukak komputer pun rasa malas je..lagi-lagi layan facebook..yang macam-macam cite ragam manusia..layan baca jugak la.Mana yang leh tambah pengetahuan kira ok lah kan???

Semalam dah siap coklat homemade bunga ros aku untuk hantaran tunang pengasuh anak aku...tapi yang bestnya macam mana leh lupa nak ambik gambar..Masa dia datang hantar kek suh hias..dia bawa balik sekali coklat tuh..kira save sikit ruang peti ais aku..kan???tapi lupa lak nak ambik gambar...huhuhuh

kek dia aku hias simple je..sebab nya kek tuh melengkung ke tengah..nak potong tepi..sayang pulak...takut makin kecik lak kek tuh nanti...aku pun x tau macam mana kek tuh boleh jadi melengkung..tapi takpe lah..janji tolong hias yang termampu je...

No comments:

Post a Comment