Sunday, April 1, 2012

Johnny's

Sempena besday mak mentua yang ke57..i guess..semalam hubby belanja makan kat johnny's... actually bukan hubby je sponser..adik dia pun sponser sekali..sebab dia tak dapat turun sekali nak celebrate..mak mentua lak nak makan steamboat..su suggestion kitorang of course lah kat johnny's...nak kata mahal, depend ngan apa set yang kita nak..tapi yang pasti memang sedap cuma sedikit ras aji banyak kot..perasa lah katakan..(e2 tekak aku ler) orang lain aku tak tahu..hii

Tapi bukan takat makan steamboat je..alakat pun order...dari petang dah ikat perut sebab nak makan nyer pasal..yelah, kang kenyang susah pulak nak makan kan????










 yang tu set B...hubby ambik 2 set..set B dan set A...anak plak bila dah jumpa nenek..ibu pun tak ingat...huhuhuh


 jelly fish..kat tempat aku panggil obor-obor je...cicah ngan sambal kicap+kacang...perrgggggggg teringat mak terus
 nyum2
 ni aku nyer..Thai BBQ chicken rice
 Chicken Rice
 air aku jugak..air sarsi
 fresh oren..my hubby nyer
 air sirap tuk anak aku ..huhuhu (cucu nenek..)
 menyandar kekenyangan selepas menghabiskan sepinggan nasi ayam..

 licinn
 " brapa agak2 nih"...big boss tengah mengira2...
 ini bapak mentua aku...yang very2 understanding n the best..
dah kenyang pun nak lagi aiskrim..mengada-ngada betul kan....

Anyway buat mak..selamat ulangtahun kelahiran yang ke 57..semoga sentiasa dimurahkan rezeki, kesihatan yang baik dan dirahmati..aminnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment