Tuesday, May 29, 2012

Freezermate Ikea Pruta

Setelah berbulan-bulan mengidamkan freezermate nih..akhirnya ari nih tertunai jugak..terima kasih wat yang sudi belikan tipuware kat Ikea kat Damansara nun.Bukan dia pergi semata tuk belikan aku nyer bekas nih..tapi kebetulan dia memang kaki jalan ngan orang rumah dia.So sekali jalan lah kan?

Sebenarnya tak ada yang istimewa sangat pun bekas nih.Tapi memandangkan aku nih fobia sangat ngan benda-benda yang berwarna hijau...so excited kemain lah kan???Plan nyer nak semua benda kat dalam rumah warna hijau n merah je..(kalau dapat)..kalau tak jumpa takper lah..carik sampai dapat...hihihi

Aku beli 2 bekas..satu tuk mak mentua aku..actually nak hadiahkan dia masa ari ajdi ari tuh..x sempat lak..ari ibu pun x sempat..so kira hadiah biasa la..lagipun bukan mahal pun.Nak beli tuppeware memang tak lah nak bagi dia.Bukan sebab mahal, tapi sebab mak mentua aku nih memang penggemar tupperware.Satu rak almari semua jenis ada.Bukan buat guna pun...buat koleksi.macam mana tuu....

Tapi kalau aku balik Kuantan, aku angkut jugak tupperware tu..hihihih nak kata apa..tapi aku bagi balik k..tak simpan hak orang even mentua sendiri..Akupun ada jugak simpan koleksi tupperware..sama macam mentua...simpan ..nak guna sayang sebab mahal..kikikiki

Inilah dia freezermate Pruta tuh..best je kan tengok kalau susun barang-barang basah dalam bekas dan tersusun je dalam freezer..hihihih Tak sabar lak nak guna kat umah baru nanti..Semoga Allah permudahkan aku dan hubby ku dalam segala urusan dunia dan akhirat..aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment