Tuesday, May 15, 2012

Sambung Packing Barang

Semalam si tehah tak sekolah, sebab hubby guna kete wat keje luar.Ponteng satu hari.Keje kitorang?layan DVD jelah.Bukak mata je terus nak tengok cite Seefood yang dah dok ulang ari-ari.Tengah suka layan kan aje.So duduk la dalam bilik tak kuar-kuar sampai time makan.Pas makan sambung lagi tengok sampai kol 2.agak 3 kali ulang kot dr pagi.Pastu ibu dia lak sambung tengok cite ombak rindu.Dah lama beli, since cite masi panas kat pasaran lagi.Tengoknya memang takde masa.Bukan apa..kalau nak tengok kena feel..not dusturb from anyone kan??

Tapi...tak dapat jugak nak tengok sampai habis tanpa gangguan.Hubby balik pulak nak ajak pegi farmasi dan beli barang dapur...huhuhuh geram je.Hilang mood nak feel.Balik farmasi kena ulang balik dari awal ler ...nak sambung tengok macam tak best je ..kan??

Pagi nih pulak..awal-awal pagi dah bangun hantar anak.Hubby bangun lagi awal ler.pas hubby pgi kje, aku sambung tido..pastu bangun balik tuk siapkan anak pegi sekolah.Pastu balik umah, tidokan si kecik..(x kecik mana pun)..pastu aku mula menggodek baju-baju kemeja dan t-shirt hubby yang berlambak, lipat dan masuk kotak.Habis dah cite hal barang-barang dia.Cuma sekarang nak settlekan barang-barang yang tak guna seperti mesin basuh manual kitorang yang x guna dah.

Ingat nak kol orang yang beli barang-barang terpakai datang.Konon nak masuk umah baru nak pakai barang baru ler..konon je.Mesin basuh tu sebab dah ada yang auto..so yang manual tu simpan pun x dapat duit kan..baik jual je.dari menyemak dapur aku.Pastu aku nak jual katil single aku...nak beli katil double tuk anak aku nyer bilik pulak nanti..Itu pun dah sibuk nak cadar dan bantal princess..nak cat bilik warna pink..Akan aku usahakan untuk anak ku tersayang..hihih

cukup dulu ari nih..nak mandikan anak n nak prepare tuk makan tengahari.Ambik anak balik sekolah terus pegi klinik pulak.uhuhuhuh banyak nyer keje kan>?

No comments:

Post a Comment