Monday, June 25, 2012

Biskut Raya

Penatnya hujung minggu nih.Dah berlalu dah pun..Tapi alhamdulillah...rezeki tuhan bagi.Penat takper,janji puas ati.Baru pas menyiapkan cheese tart order akak sekolah anak.Pastu buat pulak biskut raya tuk sample.Ni orang mintak..kalau tak, aku nih boleh tahan jugak kemalasan..sebab dh cukup penat ngan urusan rumah, anak-anak.Tambahan lagi hujung bulan nih..this weekend ler kan, nak kena move to a new house..yahooooooooooooooo e2 buat excited sekejap..sebab tak sabar nak wat tema rumah..wahhhhhhhhhhh kelas kan????bunyi macam orang banyak duit..takde duit takper, x mewah xper, janji hepi..

oklah..mata pun dah ngantuk..layan je lah biskut yang aku wat..kalau sesiap rasa nak order boleh sms/kol or email..goodnite

 yang nih mesti semua tahu kan biskut apa???xyah la nak bagitahu


 yang nih tart nenas kegemaran akak aku..hihi akupun minat gak..Anak aku..lagiler sukerrr

Biskut Green Peas..nih biskut aku baru blaja..thanks wat dik aton yang sudi share kat akak yer..semoga adik dimurahkan rezeki..

No comments:

Post a Comment