Friday, June 8, 2012

Daiso Japan Jusco Melaka

Hari-hari yang berlalu sama je..bosan, bosan, bosan..jaga anak aku tak bosan k..cuma tak leh nak jalan-jalan sangat memandangkan rutin harian anak-anak penuh dan teratur...ayat tak tahan kan???

oklah saje nak cite tadi pegi Daiso Japan kat Jusco baru Melaka..sebelah tesco je pun..nak pergi Tesco malam pulak.Tahu je lah Melaka nih kalau weekend n cuti sekolah pulak tuh..memang jam giler..xpayah lah nak menyusahkan diri dalam kesibukan jalanraya tu yea...buat ponek jo..

First of all saje nak carik charcoal mask..seperti yang ramai orang guna sekarang..tapi xde stok lak...so aku beralih ler ke benda lain..banyak kali dah masuk Daiso tapi tak pernah nak check satu2...yang aku suka bahagian compartment barang-barang je..Tapi ari ni aku jalan-jalan sampai semua sudut aku pergi...dan nak tahu apa aku jumpa..(macam surprise je,tapi tak surprise pun)hihi


bentuk love..boleh gantung depan bilik, bilik air or depan pintu rumah..cantikkan..
yang nih nombor-nombor tuk yang nak wat signage no rumah..just warna n lekat je..


yang nih aku x sure nak wat per..tapi tuk letak alas pasu kaktus ok gak kan???warna n deco dulu..
ni pun sama
yang nih pagar kayu...boleh gak wat decoupage
yang nih xyah cakap pun...mesti banyak dh try wat kan..
semua benda nih untuk decoupage..apa itu decoupage???boleh cek kat youtube k..anak dh ngacau,,blah dulu kengkawan..

1 comment:

  1. akaq nak tnya, kat Daiso Jusco melaka mmg tak ada jual Charcoal mask tu kee? ke out of stock je?

    ReplyDelete