Friday, June 8, 2012

Projek Baru

Bila dah duduk rumah...perasaan bosan memang selalu je datang kan???Mana tak nya asyik buat benda yang sama ari-ari..bukan borink ngan anak k..penat n tension macam mana pun aku layan gak diorang..even kadang-kala naik sore n naik tangan sekali..tapi xdelah sampai pukul beria lebam-lebam, melampau lah tu kan??

Cite pasal stencil nih..benda nih dah lama aku tahu..masa tengok rancangan apa tah..tapi segmen DIY..memang best lah kan.Konon berangan bila masuk umah baru nanti nak try wat tuk wallpaper sendiri.Takpun buat border je(e2 kalau tahan malas dh datang kan)...mana-mana lah janji umah aku cantik dengan kos yang medium..hihi

nih contoh-contoh corak yang aku copy dari google..dah boleh start nak print..maklumlah printer pun dh masuk ink baru..hahahhaaha




amacam??ok tak..nak buat wallpaper just buat banyak kali ler..cara nya print kat kertas A3..pastu potongkan kertas putih yang macam cover buku skrap tuh..ikut je corak yang kita buat tuh..Pastu nanti leh tekap kat dinding or mana-mana tempat yang kita nak..

nak contoh???boleh tengok kat akak rosalina ni nyer blog...memang tabik habis ler..dia nyer kerajinan wat satu wall jadi cantik macam nih..ok jumpa lagi ...tunggu aku nyer wall lak..entah bila akupun  xtahu..


No comments:

Post a Comment