Thursday, July 5, 2012

Demam

Ari nih adalah ari yang aku rasa tahap kemalasann aku ditahap yang maksima.Mana taknya, dah lah anak tak pergi sekolah sebab hujan, hubby lak x pegi keje sebab demam.Aku lak boleh sambung tido ingat kan hujan panjang ler sampai kol 9 ke..alih2 aku bangun kol 7.45 hujan dh benti...sian pulak tengok anak tak sekolah.Siap masuk bilik kejut aku bagitahu suh mandikan dia.sori sayang...

Bangun tido kol 10 terus siap2 nak pegi klinik.Hubby nak ambik MC n at the same time aku nak pegi mintak ubat gatal.Badan aku habis gatal-gatal takde sebab..garu sikit pun terus naik bintik2..sakit pulak tuh..yang paling tak leh tahan, balik umah terus makan ubat terus tertido sampai kol 5..memang tak boleh nak bukak langsung mata.Mengantuk giler ubat doktor tu bagi.Sampai aku terlajak solat zohor...bangun-bangun terus solat asar dan qada solat zohor...huhuhu apalah nasib aku ari nih kemalasan melampau


No comments:

Post a Comment