Sunday, July 15, 2012

Kapet dan toto dh siap cuci

Pagi-pagi lagi kedai dobi dah kol bagitahu kapet dh siap..itupun setelah 2 minggu lagi nak raya, mestilah ramai yang nak hantar kapet tuk cuci kan..actually kapet nih ada 2..aku hantar satu je dulu sebab mmg x pernah guna sebab malas nak bukak..so satu lagi on the way..tak tahu nak letak mana pun kalau pas cuci..paling takpun masuk plastik je.Kecuali kalau aku rajin nak letak dalam bilik tido aku..wahhhhhhhhhhh dah macam apa tah bilik tido pun nak berkapet..kikikikiik


Terima kasih tuk makcik n pakcik dobi yang sudi hantar kapet n toto aku.Dah alang-alang sampai umah, aku forward lagi satu toto aku..sebab anak aku muntah semalam...harap2 pasnih semua dalam plastik sebab memang tak guna pun kecuali kalau kuarga mentua atau adik beradik aku datang je..

No comments:

Post a Comment