Wednesday, July 4, 2012

Peyangkut Dinding

Pagi-pagi dh hujan..sejuk je nak menaip kat sini.Tido lagi bagus kan?tapi apakan daya mata ku ini takleh nak lelah selagi rumah tak siap kemas.Nak menukang drill takder..kalau ada memang aku pakukan semua  kat dinding..kikikikiki

Semalam aku masak sikit je cukup-cukup tuk aku ngan anak aku makan.Ingatkan hubby balik lambat sebab dia kol bagitahu maybe balik lambat.Tapi dia balik awal lak.Awal tak awal dalam kol 7 jugak..Awal lah bagi aku kan.Sebab biasa dia balik kol 11 malam ..:)

Pastu dia cakap nak ajak g pasar malam beli barang makan, akupun ikut jelah..aku drive sebab dia x larat.Sian..huhuh pada masa sama nak beli barang-barang tuk rumah sekali.Aku sempat beli penyangkut nih je..







cantik tak???tengok terus beli tapi tak tahu nak gantung apa.sebab kalau leh aku memang tak nak gantung apa-apa kat dinding dapur especially barang-barang yang guna hari-hari.lainlah tuk gantung hiasan kan???tapi xper..nanti aku beli hiasan dapur tuk gantung guna penyangkut nih..

No comments:

Post a Comment