Wednesday, July 25, 2012

Puasa ke5

Tak terasa dh 5 hari dh kita berpuasa even aku baru sempat pose 3 hari..kikikikiki 

Ari nih aku beli tikar tuk ruang tamu ke2.Hubby cakap tak nak guna kapet.So kebetulan bekas pengasuh anak sulung aku datang rumah hantar baju raya dh siap..yeaaaa excited nak balik kampung....aku bagi je lah satu kapet tuk dia.Yang satu lagi sayang lak nak bagi, tapi kalau tak bagi nak wat per menyemak kan???Dah lah baru ambik dari dobi..rm50 kena tu satu kaper..bapak besar x besar??

Ari nih jugak dapat tempahan biskut lagi plus kek lapis sekali.Alhamdulillah.I'Allah hujung minggu nih start buat biskut, so next week aku nak wat kek lapis tuk tempahan dan tuk aku bawak balik kampung...

mata pun layu je nih, ngantuk dan penat menguruskan rumah..x habis-habis mengemas...sok2 aku sambung lagi..

No comments:

Post a Comment