Tuesday, July 24, 2012

Ramadhan ke 4

Baru masuk pose ke 4, aku lak isytiharkan cuti umum tuk diri sendiri.Apa tak nya bila bendera merah melanda...yang perempuan mesti faham kan..yang lelaki lak xyah nak faham kalau x faham..Tapi still bangun sahur teman hubby.Yang bestnya bangun subuh baru tahu aku xleh pose lak..

Ari nih banyak sangat benda yang tak disangka.First pasal cuti aku tuh, second pasal kete aku.Bangun pagi-pagi seperti biasa lah rutin aku, nak hantar anak pegi sekolah.Alih-alih bila nak start kete bateri kong lak.Terpaksa kol hubby dan cikgu sekolah bagitahu anak tak sekolah ari nih.Rehat tengahari hubby balik pergi bawa bateri kedei kete tuk beli bateri lain.Yelah dah guna setaun lebih, 3 bulan lagi genap 2 tahun.Patut lah semalam masa hantar anak alarm on off je bila aku nak start kete.Nasib baik ok lagi masa tuh.Buat hal kat umah xper lah kan...

Ari nih aku beli barang dapur sikit, pastu vacuum satu rumah, lap dinding dan undercoat dinding yang tak siap-siap lagi.Penat dengan puasa dan menyusu anak.tapi dah cuti2 macam nih..semua keje rela ku buat sebab bila haus je aku leh minum..hihihi

No comments:

Post a Comment