Thursday, July 26, 2012

Tukar tali jam tangan

Dah dekat sebulan aku nyer jam tangan habis bateri.Ini lah akibatnya bila kerja asyik bertangguh, kompem xjadi.Ari nih pas ambik tehah balik sekolah aku terus carik kedai jam yang terdekat kat Duyung..malas nak pergi bandar lagipun facilities dh ader yang dekat watper nak g jauh2 kan.Salah satu faktor bila nak beli rumah dulu pun sebab semua benda dekat...kedai makan, kedai runcit, pasar malam, pasar ramadhan, pos ofis, klinik..semua x sampai 1km dri rumah..tak dekat nama nya tuh..malas ngan rajin je.

Plan nak tukar bateri jam je.Tapi memandangkan tali jam pun dah longgar dan amoi tu bagitahu kalau nak buang caj mahal sikit..so aku decide tukar tali terus.Itu maknanya tangan aku dah kecut..yea2..hihihi sebelum nih kembang sikit..tapi perut still ader bekas menggeleber..tapi xde sampai melampau..

lama aku pakai jam nih..dari tahun 2005 x silap..memang berbaloi beli BUM nih..ada gak plan nak beli jam baru tapi macam membazir je.Kalau dah nazk yang nih baru aku beli baru..

No comments:

Post a Comment