Saturday, September 22, 2012

Menu tengahari di hujung minggu



Rasa malas je nak bangun awal-awal pagi.Maklum lah dah hari-hari bangun awal dengan kera-kerja seharian yang tak habis-habis.tapi aku puas dapat melihat anak mmbesar depan mata aku sendiri.Ari nih pas subuh je terus jalankan mesin basuh.Kena basuh 2x sebab baju banyak..Makin ramai ahli keluarga makin banyak ler kain nak basuh kan??

Apapun aku bukan nak cite pasal kain baju sgala..aku nak cite menu yang aku masak ari ni.Kebetulan akak aku nak datang ngan family dia..jalan-jalan Melaka..



 Rendang perut hitam

 telur dadar
 kari kepala ikan siakap
 sayur campur
sup ikan siakap

sup ini tuk anak-anak aku dan anak-anak akak aku..budak-budak bukan makan pedas-pedas kan??so nak masak kena pikir diorang nyer menu dulu..

No comments:

Post a Comment