Thursday, November 1, 2012

Majlis Penutupan sekolah tadika Kemas

Tak sangka dah nak habis dah tempoh blaja anak sulung aku kat tadika kemas.Rasa baru je semalam hantar dia kat situ.Dengan zero knowledge, tanpa kenal abjad, nombor dan menulis.Alhamdulillah semua tu dia dah pandai..bukan terer k, sekadar pandai je...better dari dulu kan?

Majlis start kol 10 pagi, so, semua mak2 kena bawa sumbangan sedikit kuih-muih or makanan tuk makan sendiri jugak.eehehehhehehe Aku sempta buat kek coklat je.Ingat nak wat mee goreng or rendang daging ngan nasi impit tapi memandangkan semalam si adik demam panas...terpaksalah buat apa yang cepat dan mudah je.

Itu pun aku tak tahu ari nih boleh pergi ke tak.dengan demam panas anak yang tak surut-surut.tapi semuanya dengan izin Dia kan...alhamdulillah rezeki aku jugak nak lihat anak aku buat persembahan..gambar nya aku upload kemudian k..penat badan sebab semalam tak tido langsung jaga anak demam..

caw dulu k

No comments:

Post a Comment