Tuesday, December 25, 2012

Jalan-Jalan Membeli Lagi

Kalau dah berjalan tak sah kalau tak membeli.Kebetulan ari nih semua bangun awal...kakak ngan adik dua-dua bangun awal.Sebab??? Ayah diorang kejutkan...konon nak bawak berjalan lah tuh tapi hampeh sebab ayah kena keje...nak cari duit lebih.So nak tak nak mak dia ler kena layan..kalau tak menagih je si kakak, sia dik lak asyik tunjuk kete...nak berjalan kan????

1st aku bawak diorang g Daiso sebab kebetulan aku memang nak pergi beli fiber tuk buat bantal anak aku..mainan banyak-banyak nak jugak buat bantal lagi kan???rajin-rajin..pastu aku beli felt n paint marker tuk wat khat kat papan yang aku beli.

Lepas tu pergi Giant lak..sebab aku nak beli benda nih..

 bekas air yang berharga RM19.90 ..murahkan..tambahan pulak aku nak warna hijau tuk rumah aku.Yang aku ada size besar .Sesuai tuk majlis-majlis je.That y kena beli yang kecik tuk simpan air biasa..yang dulu dh jahanam masa pindah rumaha ri tuh..terus buang.
 Yang nih plak memang lama nak beli cuma tak jumpa size kecik...ari nih rezeki aku jumpa lak.Bukan apa senang nak wat kek cheese.Loyang biasa boleh jugak buat kek cheese cuma susah sikit sbb kena terbalikkan kek.Yang nih tak payah sebab buntut dia le bukak..senang kan???so far sekarang nih loyang kuih aku ada 9...size 10' 9',8'7',6',8'(bulat) dan 6' bulat tak termasuk yang nih...benda tak luak tak salah membeli..kan


lepas nih aku nak beli loyang chiffon lak..tapi ader cuma bukan yang non stick..tunggu aku survey harga dulu k..

No comments:

Post a Comment