Friday, February 8, 2013

PMC kolagen


Sekarang makin takde masa nak update blog..Apapun inilah tinggalan tulisan untuk suami dan anak-anak ku bila aku takde nanti.Aku cuba buat yang terbaik untuk mereka selagi aku masih lagi bernafas dan tanggungjawab isteri dan ibu akan aku pikul sekalipun aku harus merangkak.

Sentiasa memastikan mereka selamat, sihat dan mendapatkan yang terbaik dari aku.Melalut lak aku nih..Ni aku nak share Collagen yang tengah hot sekarang.Yang ni aku terbeli purple kaler..Memang banyak beza ngan yang kuning aku beli.Dari segi rasa of koz lah, dari segai kuantiti pun sama.Pelik lak aku, padahal sama je 100gm tapi yang ni aku dapat sikit je hasilnya..seminggu dah habis wat minum..yang kuning banyak kot dapat dua bekas...takperlah benda dah beli kan..


Dah siap rendam semalaman..masa tuk merebus lak.Aku letak daun pandan nak bagi wangi..hehehe

No comments:

Post a Comment