Wednesday, July 17, 2013

Ramadhan ke 8

Assalammualaikum...

Tak terasa dah masuk puasa ke8 hari nih.Aku? masih lagi kemalasan nak meng 'update' blog aku yang tak seberapa nih.Semakin sibuk lak kebelakangan ni.Makin-makin bulan puasa.Mana nak kemas rumah, jahit langsir, layan GA aku lagi..dan alhamdulillah GA aku dari sorang akak nih dah selamat sampai semalam..suka sangat.Dan paling best doily yang dia bagi sebijik macam aku nyer...tapi tak tahu nak letak mana lagi..heheee




Ini lah GA yang aku dapat tu.Aku nya side blom siap lagi..tgh nak final touch up..hahhahahaha x tahu ler dia suke ker tak..bila aku buat tuk akak nih aku lak yang sayang..maklumlah cantik tu aku buat..(kikiki puji diri sendiri)..tapi apapun aku belajar sesuatu yang baru..

Ramadhan kali nih aku rasa free sangat-sangat..bukan free masa ok..tapi rasa free..hati senang takde apa nak risau..alhamdulillah dah masuk juzuk 7 ari nih..harap2 dipermudahkan qatam bulan ramadhan tahun nih.Mana tahu tahun depan tak sempat kan...wallahualam.

Anak sulung aku pun dh pose penuh sampai petang..alhamdulillah dh masuk 6 hari..hehehe semoga dipermudahkan dia diuji ramadan nih..aminnn

No comments:

Post a Comment