Tuesday, August 27, 2013

Andai Mimpi Itu Jadi kenyataan

Rasa puas sangat tido malam tadi..mana tak nya mimpi sedap giler..tapi yang bestnya mimpi leh bangun pastu mimpi lain lak..tapi ada cakap kalau mimpi budak kecik rezeki..wallahualam.Aku mimpi bersalin anak lelaki dan sorang anak perempuan yang cute..mata coklat jernih..macam mata aku kot..galak lak tu mata...ya Allah..memang comei..pastu aku jenguk kuar tingkat nampak air bah..air pasang sampai jalan raya xnampak..mimpi air rezeki jugak tu..

pastu aku terbanguk tengok jam kol 2..kebetulan hubby tak sihat, so aku kejutkan dia makan ubat sekali...pastu aku bangun basuh kaki dan sambung tido balik..alhamdulillah lena sampai subuh..andai aku dikurniakan anak lelaki pas nih..aku rasa hubby mesti senyum sampai telinga..tapi itu semua kuasa Dia..kita hanya mampu merancang..kan..kan..kan..

Untuk anak ke 3..perancangan tahun depan tapi nampak gaya kena plan hujung tahun lah kot sebab kesibukan anak-anak masuk sekolah lagi...adik ipar nak kawin..sedara nak kawin..kang aku lak tak sihat..naya je kan..apapun aku hanya mampu merancang..

No comments:

Post a Comment