Thursday, October 10, 2013

Inikah Ujian untukku

Semalam hari yang betul-betul mencabar kesabaran ku..

1.baru masuk topp dh habis sebab budak2 d/load apa, subcribe macam2 kat hp..
2.langsir bilik aku putus sebab jadi tempat bergayut
3.gunting tuk aku berkraf hilang anak pakai....

itu tak masuk lagi rumah yang berselerak dengan mainan, makanan tumpah, cicir sana sini..argggggggggggggggghhhhhhhhhhhhh tension nya.Terasa ringan je tangan nk hinggap ke badan-badan penghuni syurga nih..ya Allah, terlalu hebat dugaan terhadap aku ini ya Allah..aku sayangkan mereka dan aku hanya mampu menangis untuk itu..apa yang mereka tahu dalam dunia mereka yang masih kedil..

Aku rapuh ya Allah..dengan suami yang tiada masa untuk memahami situasi ku, demi mencari nafkah untuk kami di rumah...Ingin ku jadikan bahu ku tempat dia melabuhkan segala kepenatan dia..tapi aku hanya wanita, isteri dan ibu yang serba daif..Daif untuk menidakkan yang aku perlukan duit lebih dari yang dia mampu beri untukku bahagiakan anak-anak ku..

Ya Allah, kau berikan lah ruang untukku membantu suamiku, kekuatan untuk aku terus gagah berdiri dan cekal dalam mendidik anak-anak ku..jadikan lah mereka anak-anak yang mendengra kata..aku lemah ya Allah..


No comments:

Post a Comment