Monday, January 13, 2014

Plastik Pos Laju

Hari ini pagi-pagi lagi aku dah pergi hantar anak ke tadika.Lepas tu terus ke Pos Besar Melaka..nak poskan barang untuk kakak aku kat Shah Alam.Kononnya pergi pos besar sebab nak plastik poslaju free dan aku tak cukup rajin nak membungkus.Kalau tak aku just pergi pos ofis dekat area rumah je..tak sampai 5 minit dr rumah..Tapi bila sampai pos besar kerani tu cakap plastik sekarang kena caj kecuali untuk sesiapa yang ada akaun kat pos besar..so untuk pos hari nih dia bagi aku free sebab dia ambik untuk yang dikhaskan untuk pemegang akaun sahaja..

Balance aku beli terus senang satu keje..takdelah nak ulang alik pergi sana lagi..Lepas nih for sure aku g pos ofis kat area umah aku tu je..senang pun senang, dekat pun dekat..kan3



No comments:

Post a Comment