Saturday, May 17, 2014

Ujian apa kah ini??

Tak tahu nak cakap macam mana.Kenapa tiba-tiba hati rasa ralat or kata lain kecewa.Tak habis berfikir di kepala otak aku kenapa???Salah aku or memang dia begitu??Dah lama kah ia berlaku ?adakah apa yang aku fikirkan selama nih hanya mainan perasaan atau gerak hati yang sebenarnya betul?

Ya Allah, kau bantu la aku , tunjukkan aku kebenaran yang nyata dan berikan aku sedikit kesabaran dari lubuk jiwa wanita ku yang lemah.Bisikan syaitan kadang-kala menggoyahkan iman dan kepercayaan aku pada dia.Andai itu sebenarnya dia...aku pasrah ya Allah.Hanya Engkau yang tahu setiap yang Engkau berikan merupakan ujian untuk hambaMu yang kerdil lagi alpa ini..

Engkau peliharalah aku dari sifat fitnah dan membabi buta dalam perlakuan mahupun perbuatan.Aku tak mahu terus berfikir sesuatu yang belum sahih dan Engkau permudahkan bagiku Ya Allah sekalipun ia mungkin kesakitan bagi hati kecilku.Aku redha...Kuatkan aku demi mereka yang aku sayangi...

No comments:

Post a Comment