Sunday, November 23, 2014

Alhamdulilla melepasi trimester pertama


Ada hikmahnya jugak aku juatuh masa sukaneka sekolah anak aritu.tapi of kos aku tak cite ngan somi takut dia bebel mengalahkan mak nenek nanti.Takde yang serius cuma luka kat lutus n tapak tangan.Syukur alamdulillah jugak takde apa yang serius.Tapi of kos aku seriau gak, maklumlah kandungan awal lagi jatuh-jatuh nih bahaya tau.Dari pagi tu aku pantau sampai malam tengok kalau-kalau ada keluar darah.Tapi dalam masa yang sama aku tawakal kalau rezeki aku ada lagi..in sha Allah takde apa2.

So far alhamdulillah takde tanda turun  darah.And the best part is loya, n kemalasan aku nak memasak pun berkurang.Serius esoknya aku masak lauk banyak..Tapi takde lah sampai penuh meja kan, melampau namanya.Cukup untuk perut anak-anak dan somi je..

Aku harap kandungan ini akan sampai ke pengakhiran nya iaitu hari aku bersalin nanti.Doakan aku diberi kesihatan yang sebaik sepanjang tempoh kandungan ye..amin..

No comments:

Post a Comment