Friday, July 13, 2012

Bosan tapi Malas

Ari nih terlajak lak subuh..selalu hubby bangun kol 6 aku akan sedar even dia tak kejut pun.Tapi ari nih aku le tak sedar.Bangun-bangun (itupun sebab jam loceng bunyi) dah kol 7 dan mestilah masa tuk siapkan anak tuk pergi sekolah.Hujan pulak tuh...leceh nyer aiii...kete lak kat luar..huhuu tapi nasib baik tehah senang lak bangun ari ni..aku suh dia mandi sendiri dan aku lak solat subuh.Lepas tu baru jenguk dia dalam bilik air.

Dah besar dah anak dara aku nih..tak lama lagi boleh ler tolong aku masak-masak..kikikikiki cepatnya masa berlalu, umur pun dah makin meningkat, kedut pun dh banyak timbul..takperlah, mati tak kak kira muda atau tua kan..jaga seadanya je..yang penting hepi...

Taman aku buat kenduri arwah petang ni.Masa aku tenga taip nih diorang dah masing-masing kuar pergi menolong apa yang patut.Aku memang dah cakap awal-awal takleh nak membantu sebab ada budak kecik.Diorang pun faham, cuma kalau leh nak lah jugak jenguk muka je kan...apapun duit dah diorang nak aku dah bagi..menunaikan tanggungjawab sebagai kejiranan yang bermuafakat..kahkahkakah..

oklah, malas nak membebel panjang lebar.Tengah pikir macam mana nak kemas uma lagi ni.Hubby punyer barang melambak lagi tak kemas.Kemas barang-barang dia dan para tuk simpan barang dh siap pasang annti baru leh tarik nafas lega sikit.Frame ayat 4qul aku pun tak gantung-gantung lagi ...balik pun dah malam takkan nak drill malam-malam kan, kang ganggu jiran pulak..ermmmmmmm sabar je lah

No comments:

Post a Comment