Showing posts with label Kraf. Show all posts
Showing posts with label Kraf. Show all posts

Thursday, February 27, 2014

Kraf II (sambungan)

Alhamdulillah dah siap 50pcs bunga rozek/bunga penanggah utk belah lelaki..nak lilit duit tu xdpt lah nunjuk tapi kalau nak google banyak cara..lipatan duit pun banyak cara.Yang paling senang tampal duit yang dibalut kertas sikit atas pin brooch tuh..atas je lah nak bagi lekat.Jangan gam kat duit..kertas yang kita staple kat duit tuh..selamat mencuba yer kalau ada yang nak buat sendiri pasnih..




Tuesday, February 25, 2014

Bunga Kain 2 Layer


Semalaman menggunting, mengjahit dan menampal butang serta pin kat bunga kain nih.Untuk dijadikan bunga rozek/bunga penanggah pihak lelaki adik ipar..Apapun alhamdulillah dah settle..





siap cantum/jahit


tampal butang pulak.



sambungan:------->next entry