Wednesday, January 23, 2013

Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke 32

Tepat Jam 12.00tgh malam tadi aku dh menjangkau umur 32 tahun.Syukur alhamdulillah masih lagi dipanjangkan umur untuk meneruskan tugas-tugas sebagai khalifah dimuka bumi Allah nih..Thanks for my hubby siap nyanyi lagu hepi birthday ngan anak tuk aku..ingatkan dia lupa..rupanya ada plan lain..itu sudah cukup tuk aku..tak perlu hadiah mahal-mahal.Tapi kalau nak bagi aku nak tiket tuk pergi umrah..boleh???hahahahha i'Allah jika dimudahkan kan???amin

Hari ini jugak aku berkesempatan untuk berpuasa sunat pada hari ulangtahun kelahiran.Setiap tahun nak wat tapi asyik terlupa..Tuhan permudahkan aku tuk buat tahun nih.semoga apa yang aku inginkan dalam hidup akan tercapai dengan keizinanNya..amin2 yarabbal a'lamin

No comments:

Post a Comment