Friday, January 18, 2013

telefon baru

Ari nih TM tukar telefon umah aku dengan yang baru nyer.Alkisahnya tyipon aku xde ringtone.Hubby aku kol hp aku instead of tipon rumah...mean something wrong lah tuh..cek2 tepon xde bunyi..aku kol Tm n bagitahu tipon aku rosak..lagipun dh guna almost 5 years x pernah tukar-tukar lagi.Actua lly aku ada 2 lagi tipon lain tapi saje nak ambik tipon baru..hahhahahah (bila lgi kan)?

ini lh tipon baru tuh..yang lama warna oren dia dh ambik balik.Tipon spare aku xleh sangkut kat dinding..tapi yang ni boleh.Dan tipon wireless aku lak aku dh sedekahkan kat akak aku..memandangkan aku memang x boleh letak tepon kat atas almari or meja..kena gantung sbb anak-anak aku tu terer memanjat..lagipun nak simpan wat per..baik bagi orang yang memerlukan..hehehhe

No comments:

Post a Comment