Wednesday, February 20, 2013

Tak Sihat

Dah lam tak demam...penat nyer rasa badan ...mana tak nya hari2 buat kerja rumah 24hours..huhuu .Bukan nak mengeluh ok..aku hepi cuma meluah perasaan..Ari nih dah masuk 3 hari tak sedap badan..tekak sakit, ari tu sakit mata..apapun aku redha.Itu tandanya Dia sedang menguji aku ..alhamdulillah..

Semalam dah pergi klinik ngan hubby..doktor cakap mungkin resdung..sebab biasanya resdung akan nampak tanda-tanda kahak n tekak sakit..tak kisahlah doktor..saya nak ubat je..ubat kat rumah semua dah ketandusan..huhuhu

Lega lepas makan ubat walaupun kesannya hanya sementara..betul2 rasa penat dan lesu demam kali nih.Hubby dah sound jgn bukak komp..nanti lagi pening..aku jugak yang ingkar..huhu sori abang, sayang x boleh x bukak komp..nanti bisnes x jalan..:)

No comments:

Post a Comment