Saturday, June 8, 2013

Serba Salah

Lately ni makin malas nak update blog.Makin besar anak makin banyak pulak keje..apapun syukur atas kudrat yang masi ada.Pastu banyak pulak tawaran keje yang aku kena tolak atas alasan suami ku yang tersayang  tak bagi keizinan..Bukan masalah gaji sebab dia pun memang tak pernah kacau duit gaji aku sepanjang aku keje dulu.Cuma dia takut aku penat dengan kerja ...punyer lah sayang kat aku..hihihi

Tapi aku kena pikir gak mak ayah aku yang dah tua ...even xdpt nak beri kesenangan tapi masih mampu aku bertanya khabar mereka setiap minggu...Itu je lah tempat aku nak telefon dan bersembang..sembang ngan suami dah selalu sangat..selalunya bercerita pasal  plan nak buat dapur hihi..asalnya cari rumah ada tanah belakang sebab nak buat tanam-tanam..memang dah banyak pun tanaman ...daun kari, daun kesum, daun kunyit, serai, daun pandan dan cili api...tapi bila pikir balik better aku buat dapur basah je kat belakang tuh + tempat sidai baju..luas sikit...so hubby pun setuju..kenalah kumpul duit dulu yer...sebab dianyer plan nak pasang atap putih tu..agak mahal untuk kami yang bersumber pendapatan satu..

Apapun bersyukur dengan yang ada...berkeinginan tak salah tapi dahulukan yang wajib dari yang harus...ok2..semoga perjalanan hidupku dipermudahkan ...

No comments:

Post a Comment