Tuesday, August 2, 2011

Puasa ke 2

Hari nih dh masuk ari ke 2 berpose..sebelum tu aku nak share semalam nyer juadah berbuka.Maklumlah berbuka sorang2 ngan anak yang x pose pun lagi sebab suami keje petang so berbuka kat tempat keje je.Aku just panaskan lauk rendang aku n wat mee goreng.Bukan mee kuning biasa tu tau, tapi mee lidi..n3 sebelum nih aku dh tunjuk mee lidi tu mcm mn.Cuma semalam aku goreng ikut version betul nyer..letak udang kering, br rasa caw sikit..




inilah mee goreng lauk berbuka aku semalam..tapi kena tinggal sikit tuk my hubby sbb dia nyer febret...selain tu aku wat sagu mata ikan tuk bagi kat jiran2.Sedekah bulan pose katakan..



Ari nih lak aku x tahu nak masak pe tuk berbuka.Ikut aku mmg wat smple2 je sekali lauk tuk sahur malam kang.1st kena pikir lauk tuk anak baru masak lauk tuk diri n suami.Plan nak masak kek lapis pun x tahu lagi sbb anak x sihat plak.Baru je balik klinik n doktor tuh siap suggest suh beli air "florida water" kat kedai ubat cina...Nak tahu rupa dia mcm mn...???


Ini lah air tuh..boleh sejukkan badan budak kalau panas.Dah try tadi, so far alhamdulillah mmg sejuk badan.Harap2 ari nh dia xlah panas badan lagi...

No comments:

Post a Comment