Saturday, March 16, 2013

Sakit Kaki

Dah 2 hari sakit kaki.tetiba lak bengkak tapak kaki kiri aku.Mungkin sebab bawak kete kot.Maklumlah kete manual.Kaki lak tak berapa nak panjang.hahahhaha Apapun ari nih n esok aku xleh lah bawak kete pergi mana-mana.Hubby dah sound ..jangan gatal-gatal nak kuar..huhu

Bertambah sakit kaki nih pulak bila semalam berlari nak angkat baju kat ampaian belakang gara-gara hujan mengejut.Takde mendung, takde angin tiba-tiba hujan.Yang bestnya, elok je aku masuk rumah ujan  benti..kaki pun dah denyut so tido jelah petang-petang pun..:P

Hari nih duduk rumah rileks-rileks sebab semalam dah buat operasi kemas rumah secara besar-besaran..heheh thank tuk hubby sebab tolong lap semua kipas kat umah dari luar tempat parking sampai dapur..batuk aku yang tak hilang lagi mungkin sebab habuk kot..aku nih elergik sikit habuk-habuk..

OKlah..nak buat menu tengahari simple je ari nih sebab hubby takde, aku lak just panaskan burger yang dia beli semalam yang x makan sebab tertido awal.Nasib baik dia simpan dalam peti ais..huhuhuhuh thanks u my hubby.

No comments:

Post a Comment