Wednesday, January 15, 2014

Lauk Hari Sambutan Maulidur Rasul

Ingatkan hubby cuti hari nih.Banyak benda nak buat tapi satu pun tak boleh atau kata lain tak larat nak buat sorang dengan bawa anak-anak ke hulu ke hilir...memang penat..Pagi-pagi hubby dah keluar settlekan kerja dia kat rumah orang.Sebab hari nih owner nak pasang lampu untuk rumah yang dia wat wiyiring tu

Aku pulak siap-siapkan anak terus mecut ke giant.Konon nak carik botol susu anak memandangkan penutup botol susu yang sekarang hilang ms balik kuantan hari tuh.Sampai-sampai kat giant takde pulak botol susu yang besar OZ macam yang aku pernah beli dulu..beli size biasa tapi x cukup bagi anak aku..kompom-kompom nak 2x buat susu..huhu

Lepas tu aku singgah kat family store beli barang basah.Maklumlah esok nak berangkat ke kampung halaman...so kena siapkan keperluan suami dulu sebab dia tak ikut..keje kan..xper aku faham,Lagipun raya nak balik lagi..

Ini je yang mampu aku masak ari nih.Tapi disebabkan hari nih pasar malam kat area umah aku..Pendek cite hubby balik bawak makanan pulak..xde selera lak nak makan sbb kenyang meratah ayam..

 sayur baby kailan


 kuah percik

ayam percik..

No comments:

Post a Comment