Wednesday, December 26, 2012

Kuih Putri Ayu

Rasanya dah dekat setahun nak wat kuih nih.Masalahnya bila nak carik tempat parut kelapa punyerlah susah dan jauh.So mula lah malas dan tangguh lagi nak try.Kebetulan ari tuh mentua datang bawak banyak kelapa putih.Tuk wat kuih melaka..so balance aku simpan sikit.Senang nak wat apa2 kan..

Semalam tahap kerajinan aku boleh lah dikatakan OK sebab memang rajin.Aku kemas rumah, bilik tetamu dan masak-masak ngan anak aku.Pagi-pagi dah kuar bawak budak-budak berjalan.Rajin kan???

Ni lah kuih yang aku wat..resipi aku ambik kat SINI  ..so sapa-sapa yang rasa nak buat memang takkan kecewa.Step-step ringkas aku dh letak kat sini tuk sapa-sapa yang terasa nak wat tapi tak reti...




p/s sori kamera kabur sbb pencahayaan dalam rumah guna lampu x terang...hehehe(kamera hp je pun)

No comments:

Post a Comment