Friday, December 23, 2011

kek marbel cheese brownies lagi

Selesai sudah kek marble cheese tempahan orang ...tapi macam mana aku leh terlupa nak ambik gambar.Nasib baik yang satu lagi tuk makan anak pengasuh aku sempat aku ambik gambar..hehehehe (kes kelam kabut)....Apapun aku sempat gak wat kek yang aku nak try tuh..leceh memang leceh ..aku kena combine kan 2 jenis kek tuk dapatkan warna asing...tapi practise make perfect kan???Nak cite banyak pun x guna..penat badan br nak hilang sebab kelam kabut sikit pagi nih...nak siapkan bfast, makan tengahari dan tempahan kek...Alhamdulillah semuanya dah selesai.Anak pun tengah makan sup ayam...adik tdo..mak dia lak br nak duduk..

 ni kek besday hubby last week..noleh terlupa nak upload yang dh potong nyer..(lupa ambik gambar sebenarnya) hehehee

 Ni lah kek yang aku cakap kat atas tu..mungkin familiar kot..cuma aku teringin gak nak try wat...alhamdulillah menjadi..aku just combine kan kek vanilla ngan coklat..hehehe

 Yang nih sebelum dipotong..untuk makan-makan je..nak praktice je sebenarnya...
Yang nih pulak orang order..tunggu sejuk baru nak kuarkan..

No comments:

Post a Comment