Tuesday, May 3, 2011

penyusuan ibu

Hari nih genap 2 bulan aku berpantang, pendek kata umur anak aku pun dh masuk 2 bulan..and sedia dh untuk injection kali ke2.Bersyukur sgt sbb niat n impian untuk menyusukan anak dgn susu badan sepenuhnya terlaksana setakt ini dan harap2 akan berlanjutan selama yang boleh.Walaupun rezeki pekerjaan ku bleum menjelma tapi aku yakin ketentuan tuhan e2 ada untuk setiap hambanya.Amanah yang diberikan kepadaku akan aku jaga n pelihara sebaik2 nya....

Betul orang ckp rezeki pertama yang megiringi kelahiran bayi ke dunia ialah susu ibu...e2 dah cukup menjadikan aku lebih kuat n bersyukur padaMu ya Allah...walaupun pengetahuan yang kosong mengenai penyusuan ibu ini..alhamdulillah aku dh berjaya menyusukan n menyimpan stok susu untuk anak ke2 ku...semoga rezeki untuk ku ini akan berterusan ...i'Allah

No comments:

Post a Comment